piątek, 30 października 2015

"Niepewność" Lisa Gardner (77/2015)

Moja pierwsza książka Pani Gardner i mam wrażenie, że nie trafiłam najlepiej. Mało tego, że mam takie wrażenie, to mam też taką nadzieję, że „Niepewność” to tylko gorszy moment w twórczości pani Gardner. Słyszałam o tej autorce wiele dobrego więc i oczekiwałam czegoś konkretnego, z szybką akcją, z ciekawymi zwrotami, z interesującą fabułą. Tymczasem lektura była nijaka – niby ciekawa fabuła, niby jakaś akcja, ale ślimaczyło się to okrutnie. Życia w tym żadnego. Flaki z olejem w kryminale to nie jest dobra rzecz.

Tessa Leoni, pani śledcza prowadząca sprawę, jest ciekawą postacią, zdecydowanie jest to jeden z niewielu plusów tej powieści. Polubiłam ją i chętnie poczytam jej dalsze historie, mam tylko nadzieję, że kolejnym razem powieść będzie ciekawsza. 

Przeczytane: 27.10.2015
Moja ocena: 5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz