sobota, 17 czerwca 2017

"Mężczyzna, który zapomniał o swojej żonie" John O'Farrell (27/2017)

Przegadana książka o wszystkim i o niczym. Nudna, nielogiczna.

O ile na początku starałam się wciągnąć w dowcip, który autor przelewa na strony powieści, to w połowie miałam już tego niby dowcipu serdecznie dość. W historię w ogóle wciągałam się długo. Wciągnęłam się, ale podobnie jak z humorem – w połowie było już nudno, przewidywalnie, naiwnie do bólu. Początkowo ta naiwność była urocza, ale potem już niestrawna.

Książka ma sporo pozytywnych opinii na Lubimy Czytać i średnią ocen 6,7. Czyli niektórzy (a nawet większość) widzi w tej książce coś, czego ja nie dostrzegam. Zniechęcać dalej Was nie będę, bo może Wam również się spodoba. Ja tymczasem powinnam ostro wziąć się za naukę porzucania w połowie męczących mnie lektur. Mimo kilku literackich wtop, nadal tego nie umiem i jak mam już ćwierć książki za sobą – to katuje ją do końca…

Przeczytane: 5.04.2017
Moja ocena: 3/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz